I LUV U MAMA N AYAH

I LUV U MAMA N AYAH
morning ayah n mama

Khamis, 25 Ogos 2011

KELAHIRAN BARU

Nama saya CHE MUHAMAD AQIL FIRDAUS BIN CH ZULKARNAIN. panjang betul nama saya. Inin semua angkara mama n ayah saya. Tp xpe, asal saya sihat cukup la. sy dilahirkan pada 4 feb 2011...baru 6 bulan pada ms sy menulis ni. Ayah n mama saya cukup syang pada sy...TQ DAD N MUMMY. i luv u all.

Saya anak jati kelate, sy dilahirkan di hosp KB. Mama saya berasal dari Tumpat n ayah dari Machang. Ayah n mama sy kerja cikgu. Sy loni dok di Sarawak. Raya pun xblik sb mama n ayah ada komitmen lain....kesian kn? tp xpe... sy ada ayah n mama di sisi.

Saya ada ramai sepupu... kalu sebelah mama, namanya, angah, achik, kakak n rohimi. anak moklong pulok namaya kak nena, kak ya n abg kimi. kalu sebelah ayah pulok, belah poklong namanya abg naufal n kak qistina. belah mokngoh pulok abg epui, abg hakim, abg, danial n abg ikbal. sy syg semua sepupu sy...Selamat Hari Raya Semua.

Saya juga sayang pada Opah saya. Opah dulu2 slalu jg sy. Saya rindukan Opah. saya menangis sb rindukan Opah n Cikni. Sueda pn rindu jgk. saya ada Tok Ayoh n Tok Mek di mace...sata rindukan merek. I lUV U OPAH< TOK MEK>TOK AYOH. muah muah muah...

sy loni dah boleh dok congok doh tp jatuh2 lg. sy pun blh merangkak. hehe, satu erkembangan yg positif. ok la, saya nk tdo dulu..zzzzzzzzzzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan